6.

kass helg, kass vecka. det underliga är bara att jag inte gått upp mer än några vidriga hekto. Tur är väll det iallafall.

Det underliga är bara.. Hur fan kan jag få killar som jag ser ut nu?
Det är inget problem - är folk blinda eller?
Och jag pratade med en kompis om min kropp.
"Men gud, du är ju inte enns kraftig"
JO DET ÄR JAG.
JAG ÄR SÅ JÄVLA  FET MAN KAN BLI,

tittar på bilder från förra julen, strax efter jag blev uppkallad till skolsköterskan..
fan vad fin jag var. Vill ni veta hur många kilo mer jag väger nu?
nej.. det vill ni inte..

Kommentarer
Postat av: Miss Piggie

Varför blev du ditkallad och hur stor viktskillnad är det då och nu?

2009-01-14 @ 03:31:33
URL: http://misspiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0